Skip to Main content Skip to Navigation
Book sections

Apprentissage et Rationalité vers une Construction Interactive de Théories Scientifiques

Mots-clés : COGNITIQUE
Document type :
Book sections
Complete list of metadatas

https://hal-lirmm.ccsd.cnrs.fr/lirmm-00269672
Contributor : Christine Carvalho de Matos <>
Submitted on : Thursday, April 3, 2008 - 8:22:12 AM
Last modification on : Thursday, May 24, 2018 - 3:59:23 PM

Identifiers

  • HAL Id : lirmm-00269672, version 1

Collections

Citation

Jean Sallantin, Jacques Divol, Germana da Nóbrega, Patrice Duroux. Apprentissage et Rationalité vers une Construction Interactive de Théories Scientifiques. P. Aniorte;S. Gouarderes. Cognitique: Vers une Informatique plus Cognitive et Sociale, Cepadues, pp.P nd., 2003, 285-428-612-X. ⟨lirmm-00269672⟩

Share

Metrics

Record views

93